DATA DRIVEN VISUAL CONTENT

Onze werk Methodiek

Refreshworks werkt met zijn eigen unieke methodiek. Gebaseerd op meedere “experimenten” met posten van content, op welke kanalen, en andere variabelen, halen wij de learnings op om vervolgens onze strategie te verfijnen. Op deze manier blijven wij voor jou aan de slag om uiteindelijk op de best mogelijke strategie te komen die past bij jou en jouw bedrijf of organisatie. Wil je meer weten over onze methodiek? Plan dan nu een afspraak met ons in.

1. Creatie

Methodiek
1.1 | DOELSTELLINGEN

Bepaal de doelen en zet ze vast. (Awareness, Activation, Acquisition, Retention, Referral & Revenue.)

Methodiek
1.3 | MAAK DE HYPOTHESE

Maak een hypothese en bepaal de verwachte resultaten.

Methodiek
1.2 | ONDERZOEK DE DOELGROEP

Onderzoek de doelgroep en maak een keuze.

Methodiek
1.4 | CREATIE

Maak het concept en creëer visuele campagne.

2. Distributie

Methodiek
2.1 | Kanaal/Platform keuze

Maak een keuze door middel van onderzoek op welke platform of kanaal het wordt verspreidt.

Methodiek
2.3 | Distributie

Richt de distributie optimaal in.

Methodiek
2.2 | Organisch/Betaald berwick

Maak een beslissing of de content organisch of betaald wordt verspreid.

Methodiek
2.4 | Launch!

Spread the message

3. Analyse

Methodiek
3.1 | Data & Resultaten

Bekijk de resultaten en uitlezen van data.

Methodiek
3.3 | Optimaliseren

Optimaliseren van campagne

Methodiek
3.2 | Learnings & Wins

Leer van de fouten en tweak de wins.

Methodiek
3.4 | Herhaal de Loop

Na dit traject kan je weer een nieuw experiment runnen.

Download onze whitepaper en leer meer over growth.

Geïnteresseerd?

Ervaar succes met onze methodiek

Ben jij geïnteresseerd om de unieke Refreshworks methodiek toe te passen op jouw organisatie of bedrijf? Neem contact met ons op en ontvang binnen 2 werkdagen een vrijblijvende offerte. Uiteraard kunnen wij ook alles over de koffie bespreken.